مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1401/01/03
بازدید سرزده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان خانمیرزا

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سفر یک روزه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری به شهرستان خانمیرزا همزمان با دومین روز از سال نو خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: دکتر خالدی فر با بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان و ارزیابی نحوه ارائه خدمات به مردم شهرستان و مسافران نوروزی روز پرکار دیگری را در کارنامه کاری خود به ثبت رساند.
وی تصریح کرد: دکتر خالدی‌‌ فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به همراه دکتر احمدی سرپرست  معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان از بخش های  تریاژ و اورژانس  بیمارستان سردار شهید ارجمند مالخلیفه بازدید و ضمن تبریک نوروز 1401 و عرض خداقوت ، تقدیر ازکادر درمانی و مدافعان سلامت، میزان آمادگی پرسنل در ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان و مسافران نوروزی را ارزیابی و از بیماران وبررسی نحوه ارایه خدمات به بیماران عیادت نمود.
وی افزود: دکتر خالدی فر همچنین در حاشیه بازدید از   بیمارستان سردار شهید ارجمند مالخلیفه به ویزیت بیماران قلبی پرداخت.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: سرپرست دانشگاه حین بازدید ضمن بررسی پرونده بیماران قلبی نسبت به ویزیت و دستورات دارویی و آموزش در زمینه تغذیه مناسب بیماران قلبی توصیه های لازم را به بیماران و همراهان ارائه نمود.
وی، تشکیل جلسه پیرامون بررسی مشکلات مردم در منطقه فلارد و مشکلات بیمارستان شهید ارجمند مال خلیفه با حضور دکتر احمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، بخشدار خانمیرزا، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان را از دیگر برنامه های سفر کاری دکتر خالدی فر به شهرستان خانمیرزا برشمرد.
تعداد بازدید:
231
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal