مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1401/01/22
تشدید نظارت بر رعایت بهداشت در مدارس و دانشگاه‌ها

وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری بر تشدید نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در مدارس و دانشگاه های استان تاکید کرد.
به گزارش وبدا، غلامعلی حیدری در یکصد و سیزدهمین ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفت: با توجه به بازگشایی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها نظارت‌ها بر رعایت موازین بهداشتی همچون تهویه مناسب هوا، باز بودن پنجره ها، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در این اماکن الزامی ست.
وی همچنین برای تکمیل نوبتهای واکسیناسیون علیه کووید 19 تاکید کرد و اظهار داشت: مراقبین سلامت در مدارس، متولیان امر و مسئولین در ترغیب دانش آموزان و کارکنان دولت برای تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون به عنوان یک فرهنگ عمومی اقدام کنند.
حیدری با تاکید بر مدیریت جدی برای پیشگیری از گرانی دارو گفت: باید با بازدید و بررسی میدانی از گرانی دارو به ویژه داروهای کرونا در داروخانه‌های جلوگیری شود.
وی افزود: همچنین نادر بودن برخی داروها در داروخانه های دولتی و فروش آزاد آن در داروخانه‌های خصوصی استان را خواستار علت‌یابی و چاره اندیشی شد.
حیدری بر سرکشی میدانی از بیمارستان های استان تاکید کرد و گفت: فرمانداران و مسئولان در شهرستان های 10 گانه با بازدید میدانی ضمن عرض خدا قوت به کار درمان، نسبت به بررسی و حل مشکلات مردم و بیماران در بخش های مختلف اقدام کنند.
وی پیگیری جدی مطالبات کادر درمان را خواستار شد و اضافه کرد: با توجه به پیدایش مجدد بیماری سرخک در کودکان زیر 5 سال، مراقبت در این زمینه الزامی است.
تعداد بازدید:
257
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal