مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1401/03/09
توسعه و تعالی جامعه در گرو جوانی جمعیت

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: جوانی جمعیت در همه ابعاد به لحاظ سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه اثر گذار است.
به گزارش وبدا، دکتر ارسلان خالدی فر در نشست قرارگاه جوانی جمعیت و بررسی جامع وضعیت جمعیت استان گفت: با تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است.
وی افزود: جوانی جمعیت در همه ابعاد به لحاظ تولید، اشتغال، امنیت، موارد دفاعی، نشاط و پویایی جامعه اثر گذار است.
دکتر خالدی فر اضافه کرد: توسعه و تعالی یک کشور در گرو نیرو‌های جوان و کار آمد است که نقش بسیار نقش موثری در همه زمینه ها خواهد داشت.
وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در راستای اجرای این سیاست، اقدام به تشکیل "قرارگاه عملیاتی حمایت از سلامت خانواده و جوانی جمعیت" زیر مجموعه وزارت بهداشت کرده است.
دکتر خالدی فر گفت: این قرارگاه با 8 کمیته عملیاتی شامل کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی و هوشمند سازی، درمان و مراقبت، بهداشت، رسانه، امورحقوقی و بیمه با رویکرد تقویت ابعاد مختلف و با جدیت در پیگیری امور، فعال شده است.
گفتنی است: نشست قرارگاه جوانی جمعیت و بررسی جامع وضعیت جمعیت استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور استاندار در امور بانوان و خانواده، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرمانداران شهرستان ها و مسئولان دانشگاهی با محوریت ارائه عملکرد و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در قالب «قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری» شنبه 7 خرداد 1401 در سالن جلسات شهید مردانی استانداری برگزار شد.
تعداد بازدید:
207
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal