مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1401/03/11
معرفی برگزیدگان سومین رویداد “ایده شو” در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد

وبدا؛ رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد از برگزاری آیین داوری و اختتامیه سومین رویداد علمی “ایده شو” در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر کورش اشرفی در تشریح این خبر گفت: فراخوان سومین رویداد علمی "ایده شو" در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مهرماه1400 به همت مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه منتشر شد.
وی افزود: 20 ایده بصورت تیمی و انفرادی به دبیرخانه این رویداد ارسال گردید.

دکتر اشرفی اضافه کرد: پس از بررسی اولیه، 12 ایده برتر برای ارائه و داوری در آیین اختتامیه این رویداد انتخاب شد.
وی خاطرنشان کرد: با آرا دانشجویان و مجموع امتیازات تخصصی از سوی هیئت داوران، 5 ایده به عنوان برگزیده معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
دکتر اشرفی ادامه داد: بر این اساس علیرضا عباسی بافطرت با ایده "دستگاه الکتروکاردیوگراف هارت مپ" موفق به کسب رتبه اول شد.
وی تصریح کرد:همچنین ایرج براتپور با ایده "نرم افزاری در راستای پایش و ارجاعات دیابت در بستر هوش مصنوعی" رتبه دوم را کسب کرد و بهار هاشمی با ایده "پچ تسکین درد با اثر طولانی مدت بویژه در درمان آرتریت روماتوئید" به رتبه سوم این رویداد علمی دست یافت.

دکتر اشرفی افزود: وحید رئیسی با ایده "اپلیکیشن لانگ بال تمرینات توانبخشی ریوی پس از کووید19" رتبه چهارم و احمد فتاحی وانانی با ایده "فونوکاردیوپولمونوگراف هوشمند جهت پیش بینی و تشخیص بیماری های قلبی ریوی با نظارت بر اصوات ریوی، تنفسی و قلبی" رتبه پنجم را از آن خود کردند.
دکتر اشرفی ادامه داد: ایده های برگزیده جهت تقویت و پرورش به سمت تولید محصول و تجاری سازی به شرکت های دانش بنیان معرفی خواهند شد.
گفتنی است: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد “ایده شو” در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد باحضور سرپرست محترم دانشگاه، معاونین توسعه، تحقیقات و فناوری اطلاعات، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان،جمعی از روسای دانشکده ها و اساتید داور دوشنبه 9 خرداد 1401 در سالن همایش های ابن سینا مجتمع آموزشی رحمتیه برگزار گردید.
تعداد بازدید:
312
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal