مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1401/03/12
تقویت حوزه بین الملل دانشگاه و جذب دانشجوی خارجی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است
تقویت
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در جلسه جمع بندی بازدیدهای کارگزار محترم دانشگاه در کشور پاکستان از این دانشگاه گفت: تقویت حوزه بین الملل دانشگاه و جذب دانشجوی خارجی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است .
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در جمع معاونین توسعه ، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و دانشجویی، قائم مقام معاون آموزشی ، مدیر امور بین الملل و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه گفت: تلاش های دکتر صراف کارگزار محترم دانشگاه در کشور پاکستان طی این مدت برای جذب دانشجویان خارجی قابل تقدیر و نگاهشان به توسعه و پیشرفت کشور پس از سال ها حضور در خارج از ایران، قابل تحسین است.
وی با بیان اینکه، تقویت حوزه بین الملل دانشگاه و جذب دانشجو از پاکستان و سایر کشورها از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است افزود: با توجه به پتانسیل های دانشگاه به دنبال توسعه همه جانبه و رشته های این مجموعه هستیم. ضمن اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری اعتبار 250 میلیارد تومانی قبل از سفر جهت توسعه فضای فیزیکی دانشکده های مجتمع رحمتیه دانشگاه تخصیص یافت.
دکتر خالدی فر اظهار داشت: بجز رشته پزشکی در سایر رشته ها نیز دانشگاه آمادگی پذیرش دانشجوی خارجی را دارد
وی با بیان اینکه، دانشگاه به دنبال توسعه روابط بین الملل و ارتباطات با مراکز آموزش عالی در حوزه های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی و جذب دانشجویان خارجی است افزود: در دنیایی که روز به روز شاهد رشد و گسترش و پیشرفت مراکز آموزش عالی هستیم، خوشبختانه اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز جز بهترین ها هستند و به واسطه فاصله کوتاه چهارمحال و بختیاری با استان اصفهان خیلی از رتبه های برتر ، این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند .
دکتر خالدی فر یادآور شد، خیلی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در رشته های پزشکی جز برترین های دوره های تخصص و امروز بعنوان عضو هیات علمی دانشگاه های بزرگ کشور هستند ودانشجویان بومی و مستعدی در این دانشگاه مشغول به تحصیل و یا از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند .
به گفته وی، مسائل مربوط به جذب دانشجویان خارجی با استفاده از تجربیات وزارت، مشورت با سرکنسولگری ها و سفارتخانه ها و توسط تیم کارشناسی و با دقت رصد و پیگیری و با ارائه راهکارهای عملی و منطبق بر قوانین مدیریت می شود .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان افزود: جذب دانشجویان خارجی هم در حوزه دانشجویی و هم برای ارتقای جایگاه علمی اساتید این دانشگاه کمک کننده خواهد بود .
تعداد بازدید:
288
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal