مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۷
1401/03/22
ارائه خدمات رایگان تخصصی پزشکی در منطقه محروم بازفت


وبدا؛ مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ارائه خدمات تخصصی پزشکی، بهداشتی و درمانی به همت بسیج جامعه پزشکی و با حضور سرپرست دانشگاه به اهالی منطقه محروم لبد در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: در بیست و یکیمن روز از خردادماه 1401 همزمان با ولادت باسعادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و در آستانه کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور، تیم‌های تخصصی قلب، کودکان، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی در منطقه کم برخوردار و محروم لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ مستقر شد.
وی افزود: این اقدام به همت بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری با حضور دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر صالحی فرد معاون توسعه دانشگاه، دکتر احمدی سرپرست معاونت بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان، سرهنگ کبیری مسئول بسیج جامعه پزشکی استان، مدیران امورمالی، حوزه ریاست و روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه اجرا گردید.
وی افزود: در سفر یک روزه دکتر خالدی فر به شهرستان کوهرنگ به همراه هیئت همراه، علاوه بر ارائه خدمات تخصصی قلبی، کودکان و اطفال، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی، از پروژه خیریه در حال احداث پایگاه بین جاده‌ای اورژانس چبد بخش بازفت بازدید شد.
درخشان خاطرنشان کرد: بر اساس بازدید صورت گرفته، احداث این ساختمان همراه با پانسیون تیم مستقر از سال گذشته به صورت خیری در دو طبقه آغاز شد و تا کنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ادامه داد: همچنین در بازدید میدانی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از منطقه لبد بخش بازفت، مشکلات بهداشتی و درمانی اهالی روستا با حضور اعضای شورای اسلامی بررسی شد.
دکتر خالدی فر در نشست با اعضای شورای اسلامی روستای لبد بخش بازفت با محوریت بررسی مشکلات و مطالبات اهالی روستا درخصوص مسائل پزشکی، بهداشتی و درمانی گفت: با توجه به صعب العبوربودن جاده دسترسی و نیاز منطقه و همچنین به منظور توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، به زودی با رأی زنی با مسئولان وزارت بهداشت یک دستگاه آمبولانس اورژانس به روستای لبد و چمن گلی شهرستان کوهرنگ اختصاص می‌یابد.
مدیر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یادآور شد: حضور مسئولان ارشد دانشگاه در چادر عشایری منطقه چبد و لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ در راستای دیدار با خانواده‌های عشایری و بررسی امکانات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم، بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت چمن گلی، لبد، مورز و دهناش، مرکز درمان بستر شبانه روزی خاتم الانبیاء (ص) و مرکز سلامت شبانه روزی صمصامی پایان بخش این سفر بود.
شایان ذکر است: پنجشنبه گذشته رئیس جمهور در بیست و چهارمین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری به منطقه لبد بازفت سفر کرد.
تعداد بازدید:
351
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal