مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/03/23
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان منصوب شد

وبدا؛ با ابلاغی از سوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری، دکتر رامین ریاحی سامانی به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این ابلاغیه از دکتر ریاحی خواسته شده است، ضمن اولویت گذاری و توجه هر چه بیشتر به بهبود و ارتقای شاخص های بهداشتی شهرستان و تمرکز و تقویت شبکه بهداشتی درمانی، تعالی سلامت و جوانی جمعیت، بر روند اجرای برنامه های بهداشتی و پیاده سازی طرح تقویت نظام شبکه نظارت کامل داشته باشد.
نظارت کامل بر بازدید های کارشناسی از مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه ها و خانه های بهداشت تابعه و انجام منظم بازدید های پایش و ارزشیابی توسط تیم ستادی شبکه، تلاش در جهت افزایش میزان رضایتمندی مردم، بیماران و ارباب رجوع و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی درمانی، برنامه ریزی مناسب جهت افزایش میزان رضایتمندی پرسنل و توجه به مشکلات آنان و بررسی راهکارهای کاهش هزینه غیرضروری، اصلاح الگوی مصرف، صفحه جویی در منابع و تشکیل کمیته های کارشناسی در این خصوص و جلب مشارکت های خیرین و سازمان‌های مردم نهاد از نکاتی است که جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی ها به سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان یادآوری شده است.
همچنین از دکتر ریاحی خواسته شده است، ضمن تعامل مناسب با فرمانداری شهرستان، ادارات و سازمانهای شهرستان و مرکز خدمات بهداشت استان و سایر حوزه‌های دانشگاه، سلسله مراتب اداری و اجرای تمامی موارد ابلاغی از سوی معاونت های مرتبط را رعایت نماید.
در پایان نیز، ابراز امیدواری شده است، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قوانین مقررات و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در جهت خدمت به سلامت مردم موفق و موید باشد.
تعداد بازدید:
523
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:15
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal