مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1401/04/13
دومین جلسه کمیته رسانه، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تشکیل دومین جلسه کمیته رسانه، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه در یازدهمین روز از تیرماه 1401 با حضور سرپرست محترم معاونت بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه ومسئولین روابط عمومی معاونت های تابعه و کارشناسان مربوطه سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شد.
وی، ایجاد هماهنگی برگزاری جشنواره جوانی جمعیت را از محورهای دومین جلسه این کمیته برشمرد و افزود: جشنواره فرهنگی، اجتماعی، هنری و پژوهشی تعالی سلامت و جوانی جمعیت با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، آگاه‌سازی و اقناع سازی جامعه از مزایای جوانی جمعیت، انگ زدایی برای درمان ناباروری
برگزار می گردد.
درخشان، کاهش سقط جنین و سزارین و چالش‌ها و تهدیدات سالخوردگی جمعیت کشور و استان چهارمحال و بختیاری و مطالبه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره جوانی جمعیت برشمرد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این جشنواره در محورهای مختلف از جمله پوستر و طراحی گرافیک_ انیمیشن، موشن و کلیپ _داستان کوتاه و فیلمنامه_ مقالات پژوهشی_ تیتر و جملات کوتاه و تاثیر گذار_ درس آموخته ها و تجربیات کاربردی و مشاوره برای ترویج مفاهیم جمعیت باور و جمعیت یاور برگزار می گردد.
درخشان گفت: در این جلسه ضمن ارائه پیشنهادات حاضرین در خصوص طراحی پوستر فراخوان جشنواره و محورهای برگزاری آن، به مناسبت هفته ازدواج از زوج همکار شاغل روابط عمومی با نام علی و فاطمه و یکی از همکارانی که در سال 1400 صاحب فرزند شدند تجلیل بعمل آمد.
تعداد بازدید:
310
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal