مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/04/13
تشریح اقدامات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

وبدا؛ سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به تشریح اهم اقدامات این معاونت در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت.
به گزارش وبدا؛ دکتر حشمت الله داودپور گفت: با عنایت به تشکیل ضمن صدور ابلاغ های اعضای کمیته، نسبت به تشکیل جلسات کمیته فرهنگی و دانشجویی قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت اقدام گردید.
وی تصریح کرد: فعالیت در پایگاه خبری مفدا از قبیل تهیه پادکست، اینفوگرافی، گزارش، مصاحبه و.. در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و انجام فراخوان و اطلاعیه و جمع آوری مدارک شناسنامه ای ، سند ازدواج و مدارک فرزندان کارکنان که در سال 1400 و به بعد ازدواج و یا صاحب فرزند شدن به منظور تقدیر و حمایت مالی از آنها از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص می باشد.
وی اضافه کرد: همچنین ضمن برگزاری اردوی یک روزه برای دانشجویان متاهل به همراه برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی ، آموزشی و هم چنین کارگاه هایی با موضوع مهارتهای سبک زندگی، اردوی نیم روزه برای کارکنان معاونت متبوع به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.
دکتر داودپور، پیگیری در خصوص تهیه لیست دانشجویان متاهل و تقدیر وتشویق آنان، پرداخت وام ودیعه مسکن و ازدواج از طریق اداره رفاه معاونت متبوع، برگزاری کارگاه های مهارتی سبک زندگی و درج شعارهای مرتبط در سربرگ های اداری، برگزاری جلسه با اعضای کانون آسمان به منظور حمایت از دانشجویان در حوزه خوابگاه متهلین ، تهیه تجهیزیه و .. را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ضمن پیگیری و مکاتبات با ریاست محترم جمهوری در سفر اخبر به استان به منظور تامین اعتبار جهت احداث خوابگاه متاهلی فراخوان به نهادهای دانشجویی در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تریبون آزاد با موضوع خانواده، جوانی جمعیت و ...انجام شد.
دکتر داودپور گفت: همچنین زمینه حضور دانشجویان متاهل در اردوهای دانشجویی(داخل و خارج از استان) فراهم گردید.
تعداد بازدید:
338
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal