مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1401/08/18
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد در زمینه ارائه خدمات علمی، نظارتی و مشاوره ای

وبدا؛ سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه و اداره کل زندان ها و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر الهام رئیسی افزود: این تفاهم نامه ها طی جلساتی جداگانه با حضور دکتر خالدی فر ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، مدیر کل اداره زندان ها و رئیس مرکز تحقیقات منابع طبیعی استان ، معاونین و همراهانشان ، سرپرست پژوهشکده علوم پایه و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه در هشتمین روز از آبان ماه 1401 در دفتر جلسات حوزه ریاست دانشگاه به امضا طرفین رسید.
به گفته وی، این تفاهم نامه ها در راستای ایجاد و گسترش تعاملات و همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی و تلاش در جهت تاسیس ظرفیت های بالقوه جدید وبکارگیری ظرفیت های بالفعل موجود که مبتنی بر آن بتوان به توسعه مراودات و تعاملات فی مابین با هدف اعتلای سازمانی طرفین پرداخت و به فعالیت های مشترک با هدف رفع معضلات کشور مبادرت نمود منعقد شد.
دکتر رئیسی از محورهای همکاری ذکر شده در این تفاهم نامه به انجام مطالعات پژوهشی و فناوری در زمینه توسعه دانش فنی و انتقال فن آوری های مورد نیاز طرفین در زمینه های مشترک و مورد نیاز استان، ارائه خدمات علمی، نظارتی و مشاوره ای مورد درخواست و توسعه و بومی سازی فناوری های مورد نیاز این اداره و مرکز تحقیقات اشاره داشت.
وی، کمک به ارتقای علمی طرفین در قالب برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، انجام پروژه های پژوهشی مشترک و یا در قالب پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و جهت دهی پایان نامه ها به سمت نیازهای استان و بهره مندی از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه ای طرفین را از دیگر زمینه های همکاری مشترک ذکر شده در متن این تفاهم نامه برشمرد.
سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی در پایان مدت اجرای این تفاهم نامه دو سال اعلام کرد .
تعداد بازدید:
367
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal