مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1401/09/17
دانشجو مهمترین رکن دانشگاه و مظهر کمال گرایی، گفتمان طلبی، تصمیم سازی و تصمیم گیری است
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهمترین رکن این دانشگاه دانشجویان آن هستند گفت: اگر دانشجو و آموزش را از این دانشگاه منفک کنیم این مجموعه صرفا سازمان بهداری است.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در آیین گرامیداشت روز دانشجو افزود: دانشجویان رشته های علوم پزشکی، افرادی با پشتکار، ضریب هوشی بالا و از قشر نخبه جامعه هستند که توفیق خدمت در عرصه سلامت نصیبشان شده است.
وی ضمن توصیه به دانشجویان برای نگاه به تاریخی به روز 16 آذر و نامگذاری آن بعنوان روز دانشجو گفت: همچنان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی در تحمیل فشار بر کشور را دارند و در حالی که دم از حقوق بشر و آزادی خواهی می زنند با انواع تحریم ها ، حتی تحریم اقلام دارویی اصول انسانی را زیر پا گذاشته و تنها مدعی آزادی خواهی و دفاع از حقوق بشر هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه فراغت از تحصیل و کسب علم و دانش معنایی ندارد گفت: هرکجا انسان خود را بی نیاز از کسب علم و دانش دید دچار اشتباه بزرگی شده است.
وی با بیان اینکه بزرگترین خسران برای انسان حتی با کسب بالاترین مدارج علمی بی نیاز دانستن خود از خداوند است گفت: در هر جایگاهی در کنار یاد خدا، نباید مردم را فراموش کرد و به فرموده امام علی (ع) نیاز مردم به خود را باید نعمت پروردگار بدانیم و از آن ملول و خسته نشویم.
وی در ادامه از دانشجویان خواست هرگز از کسب علم و دانش، مطالعه و پژوهش و افزودن بر دانسته هایشان غافل نشوند.
دکتر خالدی فر ضمن محکوم کردن هر گونه اخلال در نظم و اغتشاش و تخریب گفت: همواره پشنهادات، نظرات و همفکری قشر جوان و دانشجو راه گشا و در جهت پیشرفت و تحقق اهداف دانشگاه کمک کننده بوده است.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان اظهار امیدواری کرد: با هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر دانشجویان با مسئولین شاهد رشد و شکوفایی در کشور و جامعه دانشگاهی باشیم.
گفتنی است، آئین گرامی داشت روز دانشجو و تجلیل از برگزیدگان علمی، فعالین فرهنگی و نمایندگان تشکل و نهادهای دانشجویی روز چهارشنبه 16 آذر ماه با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن ابن سیمای مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
تعداد بازدید:
290
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal