مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1401/11/10
برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی معرفی شدند

وبدا؛ سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از معرفی برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر الهام رئیسی افزود: مراسم پایانی بیست‌وهشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی مصادف با ولادت امام محمدباقر (ع) با حضور رئیس جمهور، وزیر بهداشت، وزیر علوم، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، معاون تحقیقات وزارت بهداشت، محققان و پژوهشگران برتر علوم پزشکی در سالن اجلاس سران برگزار شد و برگزیدگان آن معرفی شدند.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های اختصاصی جهت شرکت کنندگان در حاشیه این همایش افزود: جلسه مدیران اطلاع رسانی و روسای کتابخانه های مرکزی دانشگاه ها برگزار و در مورد سامانه libval صحبت شد.
وی طرح مشکلات و چالش های سامانه ارزیابی کتابخانه ها را از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه برشمرد و افزود: با تبادل اطلاعات سعی بر آن شد که در سال آتی مشکلات سامانه برطرف گردد.
دکتر رئیسی گفت: همچنین در این کارگاه دکتر علی رشیدی و دکتر سید مهدی طاهری در مورد رویکرد منطقی بررسی تحولات وشرایط جدید دیجیتال کردن و هوشمند سازی کتابخانه متذکر شدند و در ادامه جلسه به معرفی برخی از تکنولوژی های جدید حوزه اطلاعات و انتشارات علمی از جمله به کاربردن سیستم metavers در کتابخانه ها و استفاده از سایت هاتجر((Hotjar برای کاربران کتابخانه پرداخته شد.
سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در این جلسه در خصوص مشکلات کتابخانه ها و نیروی کتابداری توسط مدیران اطلاع رسانی و روسای کتابخانه ها بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
تعداد بازدید:
250
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal