مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1402/03/03
گرامیداشت هفته خوابگاه ها با شعار خوابگاه دانشجویی سرای دانشجو با نشاط و امید آفرین
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: امسال هفته خوابگاه های دانشجویی با شعار «خوابگاه دانشجویی، سرای دانشجو، با نشاط و امید آفرین» گرامی داشته می شود.
به گزارش وبدا،‌ سید علی درخشان در تشریح روز شمار هفته خوابگاه های دانشجویی از شنبه 30 اردیبهشت تا جمعه 5 خرداد ماه 1402 اظهار داشت: اولین روز این هفته شنبه 30اردیبهشت با عنوان "بهداشت، سلامت جمعی و تغذیه سالم" و دومین روز این هفته یک شنبه 31 اردیبهشت با عنوان "اقوام، فرهنگها و حقوق شهروندی" نامگذاری شده است.
وی افزود: همچنین سومین روز از هفته خوابگاه ها دوشنبه یکم خرداد با عنوان "اوقات فراغت، خودباوری و خودسازی"، چهارمین روز این هفته سه شنبه 2 خرداد با عنوان "مشارکت خیرین و خوابگاه سازی، و پنجمین روز چهارشنبه 3 خرداد تحت عنوان "نشاط، ورزش و تندرستی" گرامیداشته می شود.
آقای درخشان ادامه داد: ششمین روز این هفته هم پنج شنبه 4 خرداد با عنوان "مهارت‌آموزی، نوآوری و کارآفرینی" و آخرین روز این هفته نیز جمعه 5 خرداد با عنوان "انسجام، همدلی و مشارکت اجتماعی" نامیده شده است.
وی با اشاره به گرامیداشت این هفته با برگزاری ویژه برنامه های مختلف و متنوع در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: دیدار مسئولان دانشگاهی با دانشجویان خوابگاه ها با محوریت بررسی مطالبات،‌ برگزاری برنامه های فرهنگی، جشن، مسابقات ورزشی، تجهیز محوطه خوابگاه های بوستان، بهارستان و گلستان به 6 آلاچیق، پیگیری ایجاد خوابگاه متاهلی با توجه به قانون جوانی جمعیت از جمله برنامه های این هفته است.
گفتنی است:‌هم اکنون 8 خوابگاه دانشجویی با زیربنای بیش از 17 هزار و  350 مترمربع و 289 اتاق، شرایط اسکان 1445 دانشجوی دختر و پسر شاغل به تحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را فراهم کرده است.
 
تعداد بازدید:
170
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal