مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۶/۱۱
1402/05/02
پیام تبریک وزیر بهداشت به دکتر خالدی فر
وبدا؛ دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در پیامی، ارتقاء علمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مرتبه استادی را صمیمانه تبرک گفت.

به گزارش وبدا؛‌ در این پیام آمده است:

"جناب اقای دکتر ارسلان خالدی فر عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد
ارتقاء علمی جنابعالی به مرتبه استاد را که در بیست و چهارمین جلسه هیئت ممیزه مرکزی تاریخ 13 تیرماه 1402 به تصویب رسیده است، صمیمانه تبریک می‌گویم.
تلاش های خالصانه ای که برای اعتلای علمی و تعالی معنوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی صورت می‌پذیرد از مصادیق باقی الصالحات به شمار می‌رود و در پرونده اعمال، درخشان و جاودان باقی خواهد ماند. تحقق اهداف متعالی و آرمان‌های علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون نقش آفرینی و سربلندی سرداران عرصه‌های علم و معنویت و جهادگران عرصه‌های تحقیق و فناوری خواهد بود. دوام عزت و توفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم."

شایان ذکر است: در جلسه هیأت ممیزه مرکزی، در مجموع با کسب 233.14 امتیاز با ارتقاء علمی دکتر ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مرتبه دانشیاری به استادی موافقت گردید، و طی حکمی از سوی دکتر سعید چنگیزی آشتیانی رئیس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت؛ دکتر خالدی فر ارتقاء رتبه علمی یافت.
 
تعداد بازدید:
562
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:12
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal