مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۷/۱۵
1402/09/05
دعوت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای حضور در کنگره شهدای دانشگاهیان استان
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، از دانشجویان، اساتید و کارکنان برای حضور پرشور در سومین کنگره شهدای دانشگاهیان استان دعوت به عمل آورد.
 
به گزارش وبدا،‌ در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است: گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مایه بقای انقلاب اسلامی است، اینک به برکت شهدای انقلاب، ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و افتخار ایستاده است.
 
دکتر اعرابی در این پیام می افزاید: تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت و ... آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.
 
وی ادامه داد: وظیفه همگانی است که در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و ....پاسدار واقعی ارزشها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات مقام معظم رهبری، الگویی شایسته برای جوانان و همه آحاد ملت به شمار آییم.
 
دکتر اعرابی در پایان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، از همه اساتید، دانشجویان، و کارکنان این دانشگاه دعوت کرد در سومین کنگره شهدای دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری با حضوری پرشور زینت بخش این محفل معنوی باشند.
 
گفتنی است: این مراسم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) فردا دوشنبه 6 آذرماه 1402 بعد از نماز مغرب و عشا به همت قرارگاه شهید علم الهدی دانشگاهیان استان در تالار شهید آوینی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌گردد.
 
 
تعداد بازدید:
411
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal