مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۶/۱۱
1402/09/14
تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تعیین تکلیف و اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت استان چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد.
 
به گزارش وبدا، دکتر بهروز رحیمی صبح امروز سه شنبه 14 آذرماه 1402 در سفر به چهارمحال و بختیاری و دیدار و نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،‌ با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: حوزه سلامت از مهمترین مولفه های اجتماعی است.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون کشور در حوزه سلامت به خودکفایی رسیده، از 42 کشور دنیا دانشجوی خارجی در ایران مشغول به تحصیل است و بیماران خارجی نیز برای درمان از سایر کشورها به ایران مراجعه می کنند.

دکتر رحیمی افزود: در حال حاضر خدمات بهداشتی و درمانی در یک نقطه متمرکز نیست و این خدمات در جای جای کشور گسترده شده و در دسترس است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم با رویکرد مردمی، طی دوسال اخیر بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید و نهضت تعیین تکلیف و اتمام پروژه های نیمه تمام روتق گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بیش از 2 هزار پروژه بهداشتی در کشور بهره برداری و تحویل داده شده است.

دکتر رحیمی تصریح کرد: هم اکنون توسعه زیرساخت های شبکه بهداشتی درمانی و بیمارستان سازی به عنوان یکی از نمادهای موفقیت ملت مطرح است.

وی گفت: امید است در استان چهارمحال و بختیاری نیز روند توسعه زیرساخت های حوزه سلامت با سرعت بیشتر اجرایی شود.
 
 گفتنی است: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور حضور در آیین تکریم و معارفه روسای قبلی و جدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به شهرکرد مرکز استان جهارمحال و بختیاری سفر کرد.

برای مشاهده گالری عکس و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.
تعداد بازدید:
267
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal