مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۴/۱۰
1403/03/16
بررسی وضعیت حوزه سلامت در 4 شهرستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در 4 شهرستان لردگان، خانمیرزا، فلارد و بروجن، وضعیت حوزه سلامت را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی 14 و 15 خردادماه 1403 همزمان با تعطیلات رسمی در سفرهای کاری به این شهرستان ها، بیش از13 مورد بازدید و نشست را پیگیری نمود.

دکتر اعرابی با حضور در لردگان ضمن نشست با فرماندار شهرستان، با نماینده مردم شریف شهرستان های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

وی همچنین از بیمارستان شهدای لردگان و پروژه‌ در حال ساخت کلینیک تخصصی در این شهرستان بازدید کرد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با سفر به شهرستان فلارد نیز با فرماندار دیدار و از بیمارستان شهید ارجمند مالخلیفه دیدن کرد.

دکتر اعرابی همچنین در سفر به شهرستان خانمیرزا از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی آلونی بازدید و روند عملیات اجرایی پروژه های عمرانی ساختمان ستاد شبکه بهداشت و مرکز منتخب شهرستان خانمیرزا را بصورت میدانی ارزیابی کرد.

وی در نشست با  فرماندار شهرستان خانمیرزا و نماینده مردم شریف شهرستان‌ های لردگان، خانمیرزا و فلارد هم، مسائل موجود را بررسی و در جهت گره گشایی مشکلات و ارتقا خدمات دهی به مردم چاره اندیشی گردید.

دکتر اعرابی در سفر کاری خود به شهرستان‌ بروجن نیز از موسسه خیریه امدادگران عاشورا(حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج) بازدید کرد.

بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی سفیددشت شهرستان بروجن و نشست با نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌ بروجن از دیگر برنامه های دکتر اعرابی در شهرستان بروجن بود.
 
دکتر اعرابی اظهارداشت: سفر کاری به شهرستان ها با محوریت "بررسی مسائل موجود در جهت ارتقا کمی و کیفی خدمات حوزه سلامت" و با هدف "گره گشایی از مشکلات و سرعت بخشیدن در اقدامات" انجام می گردد.

وی نظارت میدانی را یکی از بهترین راهکارها جهت ارزیابی عملکرد، شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارتقاء مجموعه عنوان کرد و گفت: سفر به شهرستان ها با هدف بررسی چالش ها و مسایل مرتبط با حوزه سلامت، بهداشت و درمان و بررسی پیشنهادات و راهکار ها در جهت بهبود خدمات به مردم انجام می‌شود.
تعداد بازدید:
196
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal