مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۴/۸
1403/03/24
بازدید سفیر ژاپن و نماینده سازمان جهانی بهداشت از دستگاهMRI بیمارستان هاجر شهرکرد
وبدا؛ مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از حضور سفیر ژاپن و نماینده سازمان جهانی بهداشت در این دانشگاه و بازدید از دستگاه MRI بخش الحاقی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر زهرا لری گوئینی در تشریح این خبر اظهار داشت: روز پنجشنبه 24 خردادماه 1403 اقای تاماکی تسوکادا سفیر ژاپن و دکتر سنگا نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از دستگاه فوق تخصصی و پیشرفته MRI بخش الحاقی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد دیدن کردند.

 وی افزود: در این برنامه مهندس منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری، اقای راستینه نماینده مردم شهرستان‌ های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه حضور داشتند.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: سال گذشته یک دستگاه MRI برند زیمنس با قدرت 1.5 تسلا، با مشارکت کشور ژاپن و از طریق سازمان بهداشت جهانی(WHO) به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

دکتر لری گوئینی، توسعه و افزایش تعاملات و مشارکت های دوجانبه بین کشور ژاپن و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جهت ارتقا دانش، مهارت، تحقیقات و پژوهش های امورپزشکی و حوزه سلامت را از دیگر اهداف حضور سفیر ژاپن در این دانشگاه بیان کرد.
 
تعداد بازدید:
225
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal