مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۴/۸
1403/03/24
افزایش تعاملات و همکاری‌ها بین ژاپن و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا؛ مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری نشست سفیر ژاپن و نماینده سازمان بهداشت جهانی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌ های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای هیئت رییسه دانشگاه خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر لری گوئینی در تشریح یان خبر اظهار داشت: به دنبال برگزاری اجلاس سراسری روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور مقام عالی وزارت در مشهدمقدس، دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری بصورت وبیناری در این نشست با سفیر ژاپن گفتگو کرد.
 
وی افزود: در این نشست دکتر دهقان معاون آموزشی، دکتر مختاری معاون درمان و دکتر عمرانی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با محوریت  افزایش تعاملات و همکاری‌ها در جهت توسعه حوزه سلامت در زمینه های مختلف، برگزاری دوره‌های مشترک در راستای توانمندسازی اساتید و فوق تخصصان استان و توسعه اقدامات پژوهشی مشترک رای زنی کردند.
گفتنی است: سال گذشته یک دستگاه MRI برند زیمنس و قدرت 1.5 تسلا، با مشارکت کشور ژاپن و از طریق سازمان جهانی بهداشت(WHO) به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.


تعداد بازدید:
245
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal