مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۴/۶
1403/03/26
کسب رتبه سوم کشور و تندیس نقره‌ای در ارزیابی کارنامه جوانی جمعیت
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه سوم کشور و تندیس نقره ای در ارزیابی کارنامه جوانی جمعیت وزارت بهداشت خبر داد.



به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در تشریح این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میان 63 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور، موفق به کسب «رتبه سوم و تندیس نقره ای» در ارزیابی "کارنامه جوانی جمعیت وزارت بهداشت" شد.

وی افزود: این موفقیت در پی عملکرد مناسب دانشگاه و اهمیت به اجرای قانون جوانی جمعیت محقق گردید.

گفتنی است: در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در مشهد مقدس با تجلیل از برترین های جوانی جمعیت،
لوح تقدیر و تندیس نقره ای اجرای قانون جوانی جمعیت از سوی وزیر بهداشت به دکتر اعرابی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری اعطا گردید.

در متن لوح تقدیر دکتر عین اللهی وزیر بهداشت خطاب به دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد آمده است؛

"حرکت، پویایی، شادابی و نشاط از نشانه‌های جامعه جوان بوده و جوانی جمعیت، اصلی راهبردی و موثر در پیشرفت و اقتدار آفرینی کشور عزیز اسلامی مان به شمار می‌آید.
سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای جوانی جمعیت در دولت سیزدهم، مرهون تلاش‌ها و زحمات مشفقانه فعالان این حوزه بوده و قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای سیاست‌های کلی جمعیت نماد حمایت از ساحت ارجمند خانواده، فرهنگ سازی ازدواج و افزایش نسل محسوب می‌شود.
به همین انگیزه، از تلاش‌ها و خدمات صادقانه جنابعالی و همکاران محترم آن دانشگاه که منجر به درج «رتبه خیلی خوب در کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور» شده است، صمیمانه سپاسگزاری نموده، توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم."

تعداد بازدید:
162
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal