مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۶/۲۳
1403/06/04
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت روز کارمند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی ضمن گرامیداشت چهارم شهریورماه روز کارمند، تحقق برنامه‌های نظام سلامت را در گروی تلاش کارمندان دانست.

در پیام دکتر اعرابی آمده است:
"فرا رسیدن چهارم شهریورماه که در تقویم ملی به عنوان روز کارمند نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از کارمندان شریفی که تحقق برنامه‌ریزی‌های کلان برای توسعه کشور به تلاش آنان گره خورده و فعالیت‌های آنان در همه سازمان‌ها و نهادها زمینه‌ساز اعتلا و پیشرفت است.

تلاش خالصانه این عزیزان در تمامی سازمان‌ها، آینه وظیفه شناسی و تعهد و نتیجه کوشش آنان، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیباست

دستاوردهای درخشان و همچنین تحقق برنامه‌های نظام سلامت کشور نیز همچون سایر نهادها، مرهون وجود کارمندان کوشایی است که بار سنگین پشتیبانی از نیروهای تخصصی را به دوش می‌کشند و از هیچ تلاشی برای ارتقای کیفیت خدمات، ایجاد رضایت در خدمت‌گیرندگان و ارتقای شاخص‌های سلامت دریغ نمی‌کنند.

دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری نیز به عنوان یکی از ارایه‌دهندگان خدمات سلامت، قدردان و سپاسگزار کارمندانی است که در مسیر پرفراز و نشیب خدمت همواره همگام با سایر اعضای خانواده این دانشگاه در پیشبرد اهداف و تحقق ماموریت‌ها نقش پررنگ و برجسته‌ای ایفا کرده‌اند.

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، این روز را به یکایک کارمندان خدوم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری که خالصانه برای اعتلای دانشگاه، پر بار شدن درخت آموزش و همچنین صیانت از گوهر سلامت تلاش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان برای آنان آرزوی سلامت و بهروزی دارم.
تعداد بازدید:
174
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal