مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۶/۲۷
1403/06/13
افتتاح 7 پایگاه اورژانس در چهارمحال و بختیاری
وبدا، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی 7 پایگاه جدید اورژانس 115 در این استان همزمان با دولت سیزدهم خبر داد.
 
به گزارش وبدا؛ دکتر محمود شمسی پور در تشریح این خبر اظهارکرد: در دولت سیزدهم 3 پایگاه اورژانس شهری در شهرهای بروجن، اردل و آلونی و 4 پایگاه اورژانس جاده ای در گرم دره، یانچشمه، گوجان و نقنه راه اندازی گردید.
 
وی افزود: همچنین در سه سال اخیر 9 باب ساختمان برای پایگاه های  اورژانس شهید رئیسی اردل، الهیه بروجن، فرادنبه، گوجان، قلعه مدرسه، چغاخور، نقنه، گرم دره و ارمند احداث و تکمیل شد.
 
دکتر شمسی پور ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته برای تکمیل ساختمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان هم این بنا با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.
 
وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تعداد نیروی انسانی عملیاتی پایگاه های اورژانس 115 سطح استان از 267 نفر به 387 نفر افزایش یافت.
 
دکتر شمسی پور یادآور شد: خرید و نصب تعداد 35 دستگاه تله مدیسین (تله کاردیو گرام از راه دور) بر روی آمبولانس های اورژانس 115 سطح استان و انجام تعمیرات اساسی بر روی 15 دستگاه از آمبولانس های فرسوده ناوگان اورژانس از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم بود.
 
وی ادامه داد: طی سه سال اخیر،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از سازمان اورژانس کشور تحویل و با تجهیز آن در سه راهی گوشکی واقع در شهرستان خانمیرز مستقر گردید.
 
دکتر شمسی پور به تکمیل، تجهیز و راه اندازی آشیانه پایگاه هوایی اورژانس واقع در مجتمع پردیس رحمتیه دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این مدت واحد تعمیرگاه آمبولانس در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان هم راه اندازی شد.
 
وی در پایان، تحویل گرفتن 3 دستگاه موتورلانس از سازمان اورژانس کشور و راه اندازی و تجهیز 2 پایگاه آموزشی جهت افزایش مهارت پرسنل عملیاتی اورژانس 115 را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد.
تعداد بازدید:
247
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal