بیمارستان امام سجاد کوهرنگ
۱۴۰۳/۲/۹
1403/01/08
فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
وبدا، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری "جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت" ویژه عموم مردم خبر داد. 
 

به گزارش وبدا، سید علی درخشان در تشرح این خبر اظهار داشت: این جشنواره به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، همزمان با عید سعید نوروز 1403 برگزار می شود.

وی افزود: اهداف و محوریت این جشنواره شامل حقوق باروری و جوانی جمعیت، مولفه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موثر بر جمعیت، توانمندسازی زنان و آینده جمعیت، ترویج زایمان طبیعی و کاهش سقط جنین، درمان ناباروری و تاثیر آن بر جمعیت، رسانه، آموزش و جوانی جمعیت و طب ایرانی، مکمل و تغذیه در جوانی جمعیت است.

درخشان اضافه کرد: همچنین ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ناوری نوین و هوش مصنوعی در جوانی جمعیت
سلامت زنان و مردان در باروری، ثرات سالخوردگی بر جمعیت، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و سلامت معنوی و جوانی جمعیت از دیگر اهداف و محورهای برگزاری این جشنواره استانی است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی(موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در راستای جوانی جمعیت برگزار می شود.

وی با اشاره به تقویم جشنواره گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 19 اردیبهشت‌ماه، ارزیابی آثار تا 25 اردیبشهت ماه و اختتامیه جشنواره 31 اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت امام رضا(ع) و روز ملی جمعیت خواهد بود.

به گفته وی؛ علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت  www.skums.ac.ir/javani مراجعه و پس از ثبت نام آثار خود را به ایمیل؛ Javani@skums.ac.ir ارسال نمایند.
 
 
تعداد بازدید:
58
نویسنده:
نورالله فرامرزی
منبع:
بیمارستان امام سجاد کوهرنگ
آدرس : چلگرد جاده دیمه روبروی پمپ گاز بیمارستان امام سجاد (ع)
     تلفن : 03833623314
     دورنگار: 03833623314
     skums.ac.ir@
تاریخ بروز رسانی 1403/02/08
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
مدیریت محترم بیمارستان 
Powered by DorsaPortal