اداره امور مالی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد
مسئول امور مالی:سرکار خانم شعله اخگر
کارشناس حسابداری
محل واحد:ساختمان اداری-طبقه اول
تلفن داخلی: 2502
شرح وظایف و مسئولیتهای امور مالی:
1. تهیه و تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی ،پیمانی ، قراردادی و ... و چاپ اسناد مربوط 2. صدور کلیه اسناد پرداختی حسابداری 3. تهیه سیاهه حقوقی کارکنان 4. محاسبه و تهیه فهرست مربوط به تأمین اجتماعی و خدمات درمانی کارکنان 5. رسیدگی به پیش پرداختها و علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قانون و مقررات مالی 6. انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب،تهیه تراز عملیات ،تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر 7. رسیدگی و اظهارنظر و اقدام در مورد مسائل و پرونده ای مشکل مالی و حسابداری 8. نظارت و مراقبت در حسن اجرای بودجه ،جریان امور واحد سرپرستی ،اتخاذ تدابیر و ارائه راهنمایی لازم به منظور بالا بردن سطح معلومات کارکنان واحد در جهت بهبود امور جاری 9. مطالعه قوانین بودجه و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها. 10. صدور چک اعم از چک های حقوقی ،پرداختی و غیره .. 11. تهیه و تنظیم اسناد و مدارک مربوط به بیمه تکمیلی کارکنان 12. تهیه و تنظیم صورت حسابهای کسور مالیاتی 13. تهیه و تنظیم گزارشهای مالی اعم از ترازنامه ،صورت مغایرت مالی و غیره 14. برقراری ارتباط با ذیحساب دانشگاه و به امضاء رساندن اسناد و چک های صادره 15. برقراری ارتباط با مسئول تدارکات و کارپردازان مراکز جهت ایجاد هماهنگی لازم 16. شرکت در جلسه و کمیسیونهای مربوطه 17. تهیه و تنظیم فیش حقوقی ماهیانه کارکنان و انجام کلیه امور مربوط 18. بایگانی کلیه قراردادها ،اسناد حسابداری ، احکام ، نامه ها ، آئین نامه ها و بخشنامه ها و غیره 19. رسیدگی به اسناد و هزینه ها 20. انجام کلیه امور مربوط به تأمین اعتبار درخواستهای خرید کالا 21. کنترل مانده اعتبارات و پیش پرداختها و صورت حسابهای سنوات قبل و واریز آنها 22. تهیه کلیه ضمائم لازم جهت صدور سند نظیر گزارش کار ،مجوزهای پرداخت و گزارش تأییدکار 23. پیگیری امور مربوط به ارسال چک های بدهی مالیاتی ،کسورات ،غیبت ،تأخیر و غیره 24. انجام کلیه امور مربوط به حقوق بازنشستگان 25. تنظیم قراردادها و اخذ فضاهای مجازی 26. رسیدگی به رفع اشکالات اسناد حسابداری سنوات قبل 27. تهیه و تنظیم فرم های مورد نیاز واحد های مالی 28. ارائه گزارشات مختلف درخواستی مدیریت در زمینه مختلف کاری
و انجام سایر امور ارجاعی