اداره منابع انسانی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد
مسئول واحد:آقای حمید صادقی دزکی
کارشناس ارشد مدیریت
محل واحد:ساختمان اداری - طبقه اول
تلفن داخلی2238
شرح وظایف و مسئولیتهای کارگزینی:
1. تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل : پیش نویس احکام انتقال،ترمیم حقوق ،مرخصی، ارتقاء گروه، مأموریت،اضافه کاری و تنبیه و تشویق و نظیرآن با اطلاع مقام ما فوق و رعایت قوانین و مقررات مربوط.
2. تهیه احکام پرسنلی
3. بررسی ارزشیابی کارکنان و اجرای صحیح ارزشیابی
4. آموزش پرسنل در خصوص شرح وظایف چگونگی ارزشیابی و حقوق قانونی پرسنل
5. تهیه گزارشات لازم از جمله گزارشات آماری و گزارشهایی که از سوی مسئولین مربوطه میشود
6. پیش بینی و تهیه احتیاجات پرسنل
7. شرکت در کمیسیونها و جلسات مختلف
8. انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارکنان
9. پاسخگویی ، مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه
10. پیگیری امور مربوط به آموزش کارکنان ( استخدامی ، جدید الورود طرح لایحه و پیام آوران بهداشت )
11. امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت و ضریب k
12. انجام امور بازنشستگی کارکنان بازنشسته و کارکنانی که به بازنشستگی نائل می شوند
13. آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان در طول سال
14. اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و کارکنان دسته های بهداشتی درمانی و همچنین مدیران و مشاوران ستادی
15. تشکیل کمیته مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش ، ارتقاء گروه ، تغییر عنوان ، طرح تکریم ارباب رجوع و غیره و پیگیری مصوبات کمیته
16. انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان
17. تهیه و تکمیل برگه های تخصیص جهت انتصاب و ارتقاء گرو ه و تعغیر عنوان
18. اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و تشکییل کمیته های مربوطه
19. انجام امر مربوطه به گزینش کارکنان
20. کنترل ورود و خروج پرسنل
21. بایگانی اسناد و مدارک مربوط به پرسنل
22. نظارت بر رعایت شئونات اسلامی در محیط کار
23.اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
24.مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربطه
25. پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی
26. انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و تکمیل فرم های تمدید قرارداد
27. انجام سایر امور ارجاعی