حسابداری ، ترخیص بیمارستان هاجر(س) شهرکرد
مسئول واحد: خانم مریم غلامی
محل واحد: ساختمان حسابرسی-طبقه دوم
اهم شرح وظایف مسئول واحد :
*نظارت بر صحت عملکرد واحد ترخیص و پیگیری مطالبات مربوط به فرانشیزهای دریافتی
*نظارت و کنترل بر صحت وصولی های درآمد بخش های خدمات سرپایی و واریز به حسابهای غیر قابل برداشت مرکز طبق قوانین و مقررات مالی دانشگاه
*پیگیری مستمر وصول م طال بات بیمه ای تا مرحله واریز به حسابهای دولتی غیر قابل برداشت
*تهیه و تنظیم گزارشات درآمدی ماهیانه و هماهنگی با واحد درآمد دانشگاه در رابطه با این گزارشات و ارائه به مدیریت مافوق
*تقسیم کار بین کارکنان واحد ترخیص و نظارت بر عملکرد روزانه آنها
*پاسخگویی به مراجعین
*انجام سایر امور محوله
شرح خدمات واحد ترخیص:
1. کنترل پرونده از نظر نماینده اسناد .
2. تهیه لیست پرونده های ترخیص شده بیماران .
3. کنترل پرونده از نظرمهر وامضاء مربوطه .
4. کنترل پرونده از نظر تسویه حساب داروخانه ،آزمایشگاه ، رادیولوژی و غیره .
5. کنترل کدهای عمل جراحی ویزیت ها و مشاوره ها .
6. تحویل پرونده های دارای صورتحساب به واحد صندوق .
7. اجرای دستورالعملها وبخشنامه ها در خصوص نحوه ترخیص بیماران .
8. توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت .
9. انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق .