كميته تبادل الكترونيكي اسناد |
درباره کمیته :
درراستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و اجرای موضوع ماده 35 قانون برنامه پنجم و بند الف ماده 74 قانون برنامه ششم توسعه درخصوص استقرار سامانه پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان و نیازبه توسعه ساختار نظام مند جهت تسهیل فرآیند دستی رسیدگی به اسناد بیماران بستری به صورت الکترونیکی، سازمان های بیمه گر با همکاری وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی اقدام به راه اندازی و استقرار برنامه تبادل الکترونیک اسناد نمودند.
رئیس کمیته : معاون درمان دانشگاه دبیر کمیته : مدیر درمان دانشگاه اعضاء کمیته :
- مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه
- مسئول HIS دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
- سرپرست اداره اقتصاد درمان معاونت درمان
- رئیس اداره هماهنگی امور بیمه و تعرفه
- مسئول مدارک پزشکی معاونت درمان
- کارشناس اداره اقتصاد درمان
- کارشناس مسئول اداره آمار و مدارک پزشکی
شرح وظایف اعضاء :
- نظارت بر اجرای پروژه دربیمارستان
- برنامه ریزی درخصوص آموزش های ضروری
- برآورد منابع مالی مورد نیاز برنامه و پیگیری منابع
- تهیه برنامه زمانبندی جهت اجرای برنامه دربیمارستان ها
- برنامه ریزی جهت اجرای برنامه در مراکز دولتی و غیر دولتی.
- پیگیری روزانه ارسال داده به سپاس و پردازشگر سازمان های بیمه
- تهیه برنامه زمانبندی بازدید حضوری از بیمارستان های مجری برنامه
- ارائه گزارشات پیشرفت پروژه درسطح دانشگاه به مدیریت کشوری پروژه
- ارائه اشکلات شایع موجود درپرونده های سپاس و ارائه راه کارهای مناسب
- تهیه گزارش هفتگی ازپیشرفت کار و مشکلات بررسی شده و انجام مداخلات
- پیگیری به روز بودن HIS مراکز مطابق با نرم افزار های مورد نیاز تبادل داده
- انجام هماهنگی و پیگیری مسائل و مشکلات شرکت های HIS درسطح دانشگاه
- هماهنگی و همکاری با شرکت های نرم افزاری طرف قرار داد با سازمان های بیمه گر
- برگزاری جلسات ادواری با حضور کارشناسان مرتبط بیمارستانی - بیمه پایه - آمار وفناوری اطلاعات وشرکت HIS
|
تاریخ به روز رسانی: | 1403/08/02 |
تعداد بازدید: | 3891 |