مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
۱۴۰۳/۴/۲۷
1402/09/13
رقابت 16 ایده در استارت آپ فناوری اطلاعات سلامت چهارمحال و بختیاری
به گزارش وبدا، دکتر الهام رئیسی در آیین اختتامیه این رویداد علمی گفت: نخستین رویداد "استارت آپ ویکند تخصصی فناوری اطلاعات سلامت" استان چهارمحال و بختیاری با هدف بهره گیری از سیستم های هوش مصنوعی و فرآیند هوشمندسازی در رشد و ارتقاء زیست بوم فناوری و کارآفرینی استان و افزایش بهره وری و پیچیدگی فناورانه محصولات و خدمات حوزه سلامت برگزار شد.
وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه های نسل سوم علاوه بر آموزش و پژوهش محور، کارآفرینی است خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد کسب و کار نوپا و کوچک در مقوله دانشگاه های نسل سوم است.
وی افزود: این رویداد به مدت سه روز (7 تا 9 آذرماه) با حضور 80 دانشجوی دانشگاه های استان به میزبانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برگزار شد.
دکتر رئیسی با بیان اینکه پرورش ایده های دانشجویی تا تجاری سازی و دستیابی به کسب و کار و تبدیل علم به ثروت از رویکردهای این استارت آپ بود گفت: از 16 ایده شرکت کننده در این رویداد، 3 ایده مورد تجلیل قرار گرفت.
وی ادامه اداد: فراخوان این رویداد علمی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و دانشگاه شهرکرد در 12 محور منتشر شد.

به گفته معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم شهرکرد؛ همه تیم های شرکت کننده در این رویداد، جهت استقرار در مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه و دریافت حمایت برای تولید محصول و تجاری سازی دعوت شدند.
گفتنی است: آیین اختتامیه نخستین رویداد "استارت آپ ویکند تخصصی فناوری اطلاعات سلامت" استان چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از مسئولان در سالن همایش های ابن سینا واقع در پردیس آموزشی رحمتیه برگزار شد.

مشاهده فیلم و گزارش خبری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از شبکه استانی جهانبین.

مشاهده گالری عکس و تصاویر بیشتر
تعداد بازدید:
169
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
آدرس : شهرکرد، بلوارکاشانی، ستاد دانشگاه، ساختمان شماره 1
کدپستی :8815713471           تلفن :33331040-038
                   دور نگار :33331040-038
                      skums_it@skums.ac.ir    
Qr Code
تاریخ بروز رسانی 1403/04/27
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal