كميته ستاد هدايت مديريت نظام ارجاع دانشگاه |
درباره کمیته : معاونت درمان دانشگاه، میبایست ستاد هدایت مدیریت نظام ارجاع را تشکیل دهد و ابلاغ اعضای ستاد همراه با گزارشهای پیشرفت برنامه موجود باشد. گزارش عملکرد این ستاد می بایست درجلسات مدیریتی دانشگاه مطابق ماده 7 دستورالعمل پیوست بخشنامه شماره 253/100د مورخ 30/3/96 بررسی شود. این ستاد به منظور هماهنگی ارجاع و بازخورد آن بین سطوح اول، دوم و سوم؛ ستاد هدایت مدیریت ارجاع دانشگاه (تحت نظارت معاونت درمان دانشگاه) با وظایف زیرتشکیل می شود .
رئیس کمیته : معاون درمان دانشگاه دبیر کمیته : فردمطلع به نظام ارجاع را به عنوان دبیر این ستاد تحت نظارت معاون درمان دانشگاه خود تعیین کنند.
اعضاء کمیته : - نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه - نماینده بیمه های پایه - مدیرآمار و فناوری اطلاعات دانشگاه - مدیر امور مالی دانشگاه/دانشکده - نمایندگان سازمان نظام پزشکی شرح وظایف اعضاء : 1- تدوین و به روزرسانی نقشه نظام ارجاع در سطح دانشگاه با همکاری بیمه های پایه 2- هماهنگی فرآیند ارجاع بین سطح اول و دوم و بیمه های پایه 3- مدیریت و پایش نوبت دهی الکترونیک در سطح دوم و سوم و فرآیند اطلاع رسانی به بیماران از طریق راه اندازی سامانه پیامکی/سیستم تلفنی/ سایت اطلاع رسانی و .... 4- بررسی اتصال سامانه های سطوح مختلف برای ارجاع و بازخورد 5- تحلیل اطلاعات ارجاع و بازخورد به سطح اول و دوم و گزارش به ستاد اجرایی دانشگاه 6- هماهنگی با بیمه های پایه برای نظارت بر فرآیند پرداخت بیمه مبتنی بر سطح ارائه خدمت براساس نقشه ارجاع 7- -آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی در سطوح مختلف |
تاریخ به روز رسانی: | 1403/08/02 |
تعداد بازدید: | 2783 |